onsdag den 22. april 2015

Siden sidst..

Grundet de mange Pariser-indlæg, fik jeg aldrig lige tømt billede-rodekassen fra ugen op til, som jeg plejer. Så her kommer, hvad jeg, udover at glæde mig som besat, brugte jeg ugen inden ferien på:

.. Undre mig over at Zwilling mener, at man kan vaske hænder.. i stål? Ifølge beskrivelsen skulle det kunne sterilisere? Ehm. Okay? 

.. Fået grønne fingre. På den ufede måde! 

.. Læst "Hjemmet" på job - og faldet over det søøøødeste svenske ord. "Vintergækker" lyder jo skønt allerede, men "Snödroppar" er jo ekstra cute! 

... Forberedt mig på møde Quasimodo, Frollo og de andre rødder. 

.. Cafehygget og sladret med studieveninde fra ergo-dagene på Abbey Road. Altid et hit med et catch-up. 

.. Været glad for e-bogreolens gode service. Er sgu da smaaaaaart! 


.. Haft Kit på besøg til "åh nej dog, jeg skal ud og flyve og kommer til at saaaaaaaavne dig"-kaffe. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar