torsdag den 16. november 2017

Om at have 6 år, til at blive klogere



.. uden held.

For med min nuværende status anno d.16/11/2017, ville jeg kunne byde ind med følgende punkter:

✔️En flækket iphone-skærm, der jævnligt fælder glaskonfetti på 3. uge.

✔️En opvaskemaskine, der ikke har været tændt i en uge, fordi jeg ikke har været hjemme i mere end en time eller to, og der bare har vasket to tupperwares op og fyldt med madpakkemad, når jeg har sovet hos min kæreste mellem vagter. Havregrynsrester var hårde som sten, selv efter 2 timers program på 60 grader. 

✔️Et stadig ikke-eksisterende sygesikringsbevis, fra da jeg mistede min pung i Amsterdam i september.

✔️Et muggent pyntegræskar i stuen, som åbenbart kun var pænt forefra. Sagde bare "puf" og faldt sammen på Kaj Munk måden igår, og var tilsyneladende stendødt indvendigt.

✔️Et rejsekort, som leger gemmeleg på den der har-jeg-seriøst-tabt-det-igen?-manér. Hentede det fandme midt i oktober på terminalen af selv samme grund.

✔️En knytnæve store isklump i overrimet køleskab, der opstod pg.a jeg glemte lågen, som derfor blev befriet med kniv og vold. 


Altså.. får jeg snart bevilliget den værge eller hvad?

4 kommentarer:

  1. Vissevasse, vi har alle brug for en voksen en gang i mellem. Det skal nok gå altsammen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har nok ret; gad bare godt lige have lidt distretheds-supporter indimellem - det er dyrt at være så meget en klovn :p

      - A

      Slet
  2. Hihihi det lyder ikke helt nemt, jeg kan heldigvis berette at det alt samme også kunne ske for mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jamen du må gerne overtage 'opgaverne' fremadrettet så ;)

      - A

      Slet