mandag den 13. november 2017

Tøseaften, arbejdsmarathon og dobbelt Mortens aften.

Kender I det, hvor man synes man har arbejdet mere end man normalvis gør?
Aftenvagt onsdag, formiddags-job torsdag/fredag og så lige aftenvagt lørdag/søndag/idag mandag, gør hvertfald, at jeg glæder mig helt vildt til fire fridage fra kl 23 i aften. 
Også selvom jeg har dejlige kollegaer og elsker travle vagter. Særligt valgaften var kaotisk og morsom - aldrig har jeg set så mange mennesker, og så meget slik i bostedets fælleskøknet. Jojo, sådan fanger man folket! Den gode gamle lokkemad dur altid.
Man skulle tro en døgnbemandet insitution nok skulle kunne udrydde de fire kasser flødeboller og tre poser chips, der var i overskud weekenden over, men så kom en kollegas mand forbi med 7 konditorkager, udover den risalamande der var indkøbt til lørdag og søndag. Er jeg heldig, har dagvagten ikke ryddede alle dem med kokos, til i aften.

Men kokos eller ej, så bliver det skønt med en hel dags fri i morgen ink. chilleri, efterfulgt af flæskesteg med det hele med K og resten af familien.
Heldigvis fik jeg hygget en hel del både før og efter arbejde. Mandag skulle min gavekort på fælles tøsetur udløses, og med et par gode flasker vin fra fødselsdagsbordet til at starte det event op på, var ugen skudt godt igang.

Dagene gik med at jeg fik:



.. stablet ovennævnte to-mands brandert på benene med Sukkerlyn i højtaleren og yndlings K som borddame.

.. og endt med at spise det her, på byens nye lækre sted Napa. Fantastisk hyggelig, sjov og dejlig aften! 

.. fået Mortens and på job lørdag og dermed lavet søde kartofler to dage i træk, uden karamelkatastrofer. 

.. Fået irriterende 500-tæsk, og måtte tegne straf-tegningerne. 

.. holdt kaffeslabberas i barndomshjemmet ink. farfar. Så hyggeligt!


.. stjålet kokos og hatte. 

.. blandet lidt hyggeligt til verdens sødeste forældre. 

.. stået på hovedet i DalleValles brunch med sødeste søster E. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar