lørdag den 26. november 2016

Andre dumme spørgsmål


Hvorfor;

 - har man aldrig tid til, at være syg? Det kommer bare altid ubelejligt.

 - er Snapchat så hyggeligt, at følge med på? Stalker alle de store bloggere derinde, men kunne godt bruge ny inspiration - nogle anbefalinger?

Er 'Black friday' bare den kedeligste dag i blogland? #Gab

 - ligner mit hjem ekstra meget en slagmark? Troede oprydning og udpakningen af flere flyttekasser burde trække i den anden retning. 

 - laver folk hashtags særligt tilegnet der børn? Ala #SøstreneSkovgaard og #LilleElmerHGD - hvem klikker på de hashtags? Og hvem vil forældrene gerne have, at der skal gøre det?

 - er 1. december så langt væk, og så tæt på - på samme tid?

 - får jeg altid lyst til toast? Smeltet ost må være vanedannende på et eller andet niveau. Skinke og toastbrød smager jo ikke engang godt, når man tænker over det. 

 - føles 2 dages ferier som en lottogevinst i den store klasse? Det har muligvis været et lidt langt år. 

 - fik vi ikke lavet nyt design på bloggen for år siden? Det tog jo ikke tusinde år, og vi er begge vilde med resultatet. 

 - K


2 kommentarer:

  1. Man har aldrig tid til at være syg, fordi der er mange andre ting man hellere vil 😉 Jeg kan godt leve med at være syg på de dage hvor jeg ingenting skal. God bedring.

    SvarSlet
  2. Smeltet ost er klart vanedannende. Og til den med hashtags - nu har jeg jo ikke børn, men derimod en kat, der er mindst ligeså dyrebar for mig, som ungerne er for deres mødre. Jeg deler sjældent hashtags ud til højre og venstre, men Jimmy har ét, der hedder #jimmish, da jeg synes det er sjovt at se billederne af ham samlet. Jeg er egentlig med på, at resten af verden er ligeglad. :D

    SvarSlet