lørdag den 26. november 2016

Digitale følelser.



Ja, jeg ved godt, at det der ansigt-til-ansigt kommunikation aldrig kan slåes af den digitale verden. Men ikke desto mindre, kan netop det medie vække følelser i mig, netop fordi jeg står solo og modtager det, helt ude af kontekst.

Jeg bliver fx:

.. Forventningsfuld, når vores far sender den obligatoriske "Juleaften-countdown"-sms i familiens fællestråd.
.. Overrumplet, når min kæreste bestiller bord på den Michelin Restaurant, vi for sjov har talt om, kunne være fed at besøge i  Budapest.
Utilpas, over tanken om en Latextøs, som mit spamfilter ellers så pænt tilbyder.
.. Lykkelig over, at blive tagget med K af Lillesøster E i et oste-kærligheds-opslag. 

.. Varm om hjertet fordi, jeg blive tænkt på, når K får at vide at min løn er forsinket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar