tirsdag den 29. juli 2014

Min indre pensionist..




.. synes at kruspersille og dild er de bedste, og mest brugbare krydderurter.

.. har set aftenshowet. Hele aftenshowet. Uden overhovedet at overveje at skifte kanal.

.. drømmer om tålmodighed nok til at hækle et tæppe. Det er bare ikke nok med 5.

.. elsker at passe planterne på altanen.

.. forstår ikke konceptet omkring selfies. 

.. foretrækker at lave kogekaffe, fremfor at investere i en kaffemaskine eller stempelkande.

.. synes at bridgeblanding, marcipanbrød og brystkarameller er noget af det bedste slik man kan købe.

.. har kun en enkelt dvd-box. Matador - selvfølgelig. 

.. foragter energidrikke, breezers og andet fra samme skuffe - er faktisk næsten bekymret for den fremgang de har haft. 

.. ønsker sig altid nye hæklede eller strikkede viskestykker. 

.. hænger platter op på væggen.

.. har et anstrengt forhold til holdbarhedsdato'er. Jeg synes sjældent man kan tillade sig, at smide mad ud, bare fordi der står en dato på emballagen. 

.. synes at tiden flyver afsted sted.

8 kommentarer:

  1. Jeg forstår hellere ikke selfies, men hellere ikke "likes"
    Jeg forstår hellere ikke dem der flager for sig selv, uden for huset, når de har fødselsdag

    SvarSlet
  2. AAAAAAAAAMEEEN, SISTER!!! Jeg er totalt en 70-årig indeni. Min veninde kalder mig med fuldt overlæg "mormor".
    Især den der med konstante selfies fatter jeg bjælde af. "Ok, så du ligner STADIG dig selv. Upload endelig et selfie igen om 2 timer, ellers får jeg da aldrig ro i sjælen!"

    SvarSlet
  3. Åh, jeg er SÅ enig mht. energidriks. Jeg undrer mig så meget over, at folk har lyst til at drikke det stads i tide og utide. Og så den sødlige lugt, der medfølger - pyh!

    SvarSlet
  4. Hahaha min indre pensionist nikker genkendende til de allerfleste punkter på listen! Jeg må faktisk indrømme, at jeg også er ret vild med sutsko og middagssøvn, for at det ikke skal være løgn ;) Og persillesovs!

    /Cindi

    www.cherriesandsunflowers.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg kan nikke genkendende til de fleste af punkterne, så du er ikke alene ;-)

    SvarSlet
  6. Ahahaha elsker det her indlæg ! :D
    Er selv lidt mormor-agtig. Gider ikke gå i byen, vil hellere bruge mine weekender på at se en god film på sofaen, og så tidligt i seng, så man er frisk og veludhvilet dagen efter. :D

    SvarSlet
  7. Lige pludselig føler jeg mig slet ikke så sær - med alle de medsøstre jeg åbenbart har :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  8. Matador er så godt. Måske jeg skulle ønske mig den dvd boks :-)
    Jeg foragter også alt energidrik og saftevands alkohol!

    SvarSlet