torsdag den 29. september 2016

Når ens indre gossipgirl vil ud. Råd søges.



Kender I det? Så snart man får købt noget nyt til gaderoben, så finder jeg altid noget der mangler til at supplere den nyerhvervelsen op med. Mere vil have mere, eller hvordan det nu er den går. Og efter en grundig oprydning i (blandt andet) garderoben er det jo næsten legalt med lidt ekstra indkøb. Man kan jo ikke gå og fryse.
På vores tur til Hamburg faldt vi begge i shoppefælden. Det er jo næsten umuligt at lade være. Også selvom man er omringet af de samme butikker, der hvor man bor. Jeg fandt de fineste skjorter i H&M, og tænkte at jeg nok hellere måtte skaffe mig lidt langærmet her til efteråret. Så disse to røg med hjem - en skjorte og en sweat, købt med tanken om at kombinere de to i samme look.



Men så er sagen jo den, at det bare ikke helt er nok. Cardigans mangler jeg først og fremmest, men er altså blevet lidt en sucker for prep-looket med pull-overs. Bilder mig selv ind (hvilket er en stor fed løgn), at så bliver jeg da lidt Blaire Woldorph. Men selvom det vist er mere end almindeligt forhåbningsfuldt, er jeg nu på pull-overjagt. 
Har fundet disse fra E-sprite som et par bud (kan findes her), men er ikke helt overbevist om nummer 2. For tænker den er lige mig, men bliver det liiige British highschool nok, med ternene? Eller hvad? Argh. Umuligt at lege Blaire, når man tydeligvis ikké har den mindste snert modeblogger i blodet.

Hvad tænker I?




2 kommentarer:

  1. Jeg synes det ser så cool ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg altså også; må nok springe ud i det og satse på det klæder mig nogenlunde (;

      -A

      Slet