mandag den 2. oktober 2017

Klokken 09:15




Jeg er fyldt 31 nu - det betyder åbenbart, at man får gaver. Også selvom man er sådan ægte voksen, og derfor tjener til både dagen og vejen. Overstående fik jeg foræret af familie, svigerfamilie og den pæne mand med skæg. 
Det er svært ikke, at være lidt begejstret, når alle sådan ligger sig i sele for at opfylde ens ønsker. 

Der var, som altid, porcelæn på ønskelisten. Denne gang var det flora-spisetallerkner. Dem har jeg ventet på længe, da det før kun har kunne fåes i en 6-pak, som slet ikke var min smag. Så nu skulle det være, og de er allerede prøvet af. Stor succes. Derudover fik jeg lidt tøserier i form af shampoo og et par øreringe. En kaffe kværn og den yndigste kaffe kunne det også blive til. Og sidste, men absolut ikke mindst, et par plader. Begge to nogle jeg har hørt til hudløshed, og som allerede har været en tur på den gamle rejsegrammofon. Der findes næsten ikke noget bedre. Var lige ved at gå i koma af fryd, da jeg så der var Dirty Dancing i den sidste gave. Vidste slet ikke, at jeg havde manglet den så meget. 

En ekstra 'gave', som der er blevet mig skænket, er et indre ur. Jeg er seriøst vågnet klokken 09:15 hver dag siden. Jeg vågner aldrig på faste klokkeslet, og står sjældent op ved den tid, da jeg arbejder om aftenen, og derfor er vågen det meste af natten. Er min tid som hardcore b-menneske mon forbi? 
Jeg håber det bare er et tilfælde, og at jeg er tilbage til normal inden længe - for jeg trænger sådan til noget søvn. 

 - K

2 kommentarer: