søndag den 2. april 2017

Blandede bolcher

Verdens mest svinske ret - sliders i en syndflod af ost og krydret kylling/tomatsovs.
Så legede vi lige, at jeg var 20 år og ikke får tømmermænd længere. (Ps. min krop var ikke med på legen).

Der var vist egentlig også noget med, at man skal pakke, når man skal rejse - også selvom, at det kun er cirka 30 timer, før vi er på vej hjem igen.
Opmuntrende udsigt. Mon det holder? Jeg krydser fingre.
Forstiller mig, at det er cirka sådan her, at vi kommer til at tilbringe vores aften i Flensborg. Urealistisk? Ja! Men mindre strand, palmer osv. kan heldigvis også gøre det.
Så begynde er fine små spire så småt at titte frem. Glæder mig så meget til solskin og sommer på altanen. 
Jeg fik dejligt besøg idag. Timer fyldt med tøsesladder og popkorn går bare alt for hurtigt - uanset hvor hvor umage man gør sig.
Jeg fik købt verdens grimmeste powerbank. Den sidder i laderen, og jeg venter i spænding.

Nu er der vist omsider ved at være styr på tingene - håber jeg. Det er ikke nemt, at bestille tog til tre, når man er total frygtfuld, når der kommer til alt der har med tal at gøre. 
 - K

2 kommentarer:

  1. Syntes det svært nok at bestille til 1 person... ikke så meget talent, men stress over at det skal passe sammen.
    håber I får en god tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lykkes heldigvis til sidst☺️

      - K

      Slet