tirsdag den 17. januar 2017

Datenight - LEGO, sushi & solnedgang




Jeg var på date igår. Eller det vil sige, at jeg sådan set er på date stadig. Jeg har faktisk ikke rejst mig fra sengen endnu - men kan dufte morgenmad og kaffe fra køkkenet, så mon ikke snart det er på tide jeg rejser mig? Jeg har trods alt været vågen i flere timer. Daten igår var en perfekt afslutning på min miniferie, som slutter i morgen. Særligt fordi, der også bliver tid til en lille tøsedate med A i aften - det ser jeg frem til. 
Nå, men tilbage til igår - Vi gik tur på havnen, og så på solnedgang. Det var åndssvagt pænt. Derefter hentede jeg sushi, mens hjemmet blev klar gjort til sushi&lego-date. Det er nemlig ikke første gang, at sådan en date løber af stablen. Og jeg elsker det. Jeg er faktisk rimelig sikker på, at min date også er fan, da det var ham som lokkede mig i LEGO-fælden for snart et par år siden. Siden da er både hans og min samling vokset noget så voldsomt. Det er åbenbart nemt, at finde på gaver, når man selv ved, hvor bliver for en æske LEGO. 
Jeg var dog helt elendig til LEGO igår, og byggede forkert, så jeg mangler stadig pose 4 fra min æske. Jeg bliver så sur, når jeg ikke kan finde ud af ting. Heldigvis har jeg en meget tålmodig mand, som sørgede for, at lette stemning via fjoller og en masse tæsk (til mig) i Tekken. Jeg er lidt heldig på den måde. 

Nu er der vist mad, så jeg vil se af at komme ud af fjerene. 

 - K

5 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt! Jeg får lov til at være med-samler på min datters lego friends. Vi mangler kun et stort hus nu fra julen. Det synes jeg næsten er lidt ærgerligt, så forstår jer godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig bare mega hyggeligt at samles om (:

      - K

      Slet
  2. Hvorer det godt med tålmodige mænd, når man nu ikke selv er det ;)

    SvarSlet
  3. Gør det - det er virkelig så sjovt og hyggeligt (:

    - K

    SvarSlet