lørdag den 10. september 2016

Status på de første 24 timers ferie

Spist kage i solen : 
Gået tur ved vandet: 
Fået serveret aftensmad på terrassen: 
Solet og dovnet i spa: ✓✓✓✓✓
Spillet pokémon: ✓


Sommerhuslivet er skønt. Sidder i skrivende stund på terrassen med en Swipper i den ene hånd, og min mobil i den anden. Den friskbryggede kaffe dufter himmelsk og solen varmer mine kinder. Dagens største dilemmaer består af ting som, hvor mange vandis jeg kan spise, om en lur er nok og hvor i haven jeg skal sætte mig med min bog.
Godt, at der næsten er længe til mandag!

 - K

4 kommentarer:

  1. Det lyder til at være en rigtig hyggelig afslapningsdag :-)

    SvarSlet
  2. Seriøst, hvor lyder det bare skønt. Sådan en dag kunne jeg VIRKELIG godt bruge lige nu!

    SvarSlet
  3. Ser ud og lyder som en skøn weekend.. Dejligt..

    Knus <3

    SvarSlet