mandag den 19. oktober 2015

En skefuld..

.. af sidste uge's fotosjov, får I her.

Jeg havde håbet, det blev en uge med masser af arbejde - men tilkaldevagterne stod i stampe. Gudskelov keder kloge mennesker sig jo aldrig, og jeg fik alle dage fyldt med planer (.. altså bortset fra søndag, som var dedikeret til tømmermænd). 
Og tro mig, når man først er hjemme kl. 4, med et tatoveret overskæg på pegefingeren og temmelig høj promille, så er holdkæft solohygge på alle måder kærkommen.


Jeg fik fx brugt tiden på at:


.. Lynbage choko-marcipan horn til eftermiddagskaffen, da mig og Kit tog på dejligt besøg hos De Gamle

.. Blive klogere på tegneteknik. 

.. Holdt spontan gaveshopping-tur, kaffedate og efterfølgende aftensmadshygge med veninde.

.. Fået lyst til at bygge alle Tim Burton's film-universer op i Lego, efter at have googlet andres kreative versioner. 

.. Blevet inviteret af betænksom ven til Bolig og Livsstils messe. Skal nok blive fornøjeligt. Er mest bange for at fare vild. Gigantium er jo enorm. Må have installeret GPS chip i nakken inden d. 31.

.. Sparket mig gennem et utal af smukke efterårsblade. 

.. Været gæst i Otto-Duborg-lagerets højborg til hygge, to-go-mad og måneskinstur ved bådhavnen. 

... Blevet "Chief" til festen med et flot, grønt overskæg. Sheriffer i kjole og palliet-jakke er der sgu også for få af! 

.. Værdsat min peanutlager, da tømmermændende var på sit højeste. 

.. Haft Kit til kaffehygge og gensyn med Mathilda. Hun er godt nok svært bedårende, det barn. Og scenen hvor hun får morgenmadsprodukterne til at flyve, giver mig stadig et sug i maven. 



2 kommentarer:

  1. Tatoveringer i fuldskab er generelt en dårlig idé, med mindre de altså kan skrubbes af igen bagefter. Således kunne jeg være endt med et One Direction-hjerte på min hånd... Et overskæg lyder eller meget sjovt ;)

    SvarSlet
  2. skønne billeder, Den tegneteknik, er ret sjovt :)

    SvarSlet