torsdag den 3. september 2015

Et dovent svin


'Hva så? Er du kommet igang med vasketøjet eller er du også et dovent svin?' 

Overståede tikkede lige ind på SMS. Fra Lange af. Jeg havde ellers forklaret, om mine vilde vaskeplaner inden hun gik hjem igår. Stå forholdsvis tidligt op, vaske tøj, pakke, handle ind osv. U.T.O.P.I. 

Så jeg sendet et billede tilbage, som svar. Ligger nemlig stadig lige her, og nyder livet - med dyner, tøsebøger og et stort smil.

Vasketøj, bad, pakke osv. skal jeg nok nå.. Jeg bliver trods alt først hentet klokken 15.

8 kommentarer:

  1. Ha ha, ja livet skal du også nå at leve og nyde :-)
    Og vasketøj med videre løber jo ingen steder.
    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo det - og jeg nåede jo også det hele alligevel (:

      - Kit

      Slet
  2. Ha Ha nice, sådan går det også tit her.. :D
    Men de der dage hvor man bare lukker for verden lidt, er så vigtige.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ufornuft er hyggeligt - og når man får tingene gjort er det hele jo så fint (:

      - Kit

      Slet
    2. Ja det er en fin balance som så meget andet her i livet.. :P

      Slet
  3. Bøger er ALTID vigtigere end vasketøj!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sandt, men bar røv i sommerhus er ikke så fair over de andre deltagere (; men nåede da heldigvis det hele :D

      - Kit

      Slet
  4. Jeg synes du har prioriteret helt rigtigt! God weekend. :)

    SvarSlet