tirsdag den 28. juli 2015

Bagud..

.. er hvad jeg er, med tømning af fraklipskassen fra sidste uge, så her kommer den sgu.

Jeg fik, udover alt det andet fjoller, brugt dagene på at:

.. Spise de lækreste jordbær - og lært, at "Fløtved" jordbær er en sort, og ikke jordbær fra en gård, der hedder Fløtved. Der kan man bare se - men gode er de! 

.. punktere. Det er somom det bare er lige ufedt hver gang. Og så må man jo til den lokale cykelsmed. Heldigvis altid sød, effektiv og smiler med alle guldtænderne. Så er det jo bare om at vente, og heldigvis..

.. har jeg kunne låne bycykel indtil da. Med tre dages arbejdsweekekend, er det ulideligt ingen at have. Pyt med den er lavet til dværge og kører i 1 gear - skodcykel er bare bedre end ingen cykel. 

.. Få serveret den lækreste kokos-kyllinge-rabarbergryde med hjemmelavede fritter til. Hele hytten stank af friture-bar, men det smagte så pragtfuldt.

.. Indvie de nye Ole kopper fra gårsdagens indlæg, i selskab med søde Kit. Vi havde begge travle uger, men det er ingen hindring. To kaffe-dates inden arbejde kunne det heldigvis blive til alligevel. Skønt, skønt. 

.. Opdatere min e-bogs app, og måtte starte forefra. Det er som at være et barn i en slikbutik! 

.. Forkæle mig selv med et "du har ikke råd, men gør det alligevel" cafebesøg. 

.. Nyde udsigten i aftenvagten. 

.. Blive forkælet af vores søde lillesøster, med lækre værtindegaver, da hun stak næsen forbi til brunch.

.. Indset at man er inkarneret Harry Potter nørd, fremfor have-nørd, når det første man tænker er: "Remus!", når man ser overstående,



Ingen kommentarer:

Send en kommentar