fredag den 14. november 2014

Blikfangs-fristelser.






Kender I det, hvor man drages mod fine emballager?

I London, faldt mig og Kit over alverdens fine, flotte, sjove og retro-fede madvarer-emballager, og vi havde lyst til at købe nærmest det hele med hjem - lige meget hvad indholdet af egentlig var. 
Og særligt denne cookie-serie, var bare ekstra-ekstra sød. Men da hverken mig eller Kit kan lide andre slags småkager, end mors Haakons-kager, var det jo ikke lige det oplagte valg, at hamstre netop dem. Men heldigvis vidste jeg, at jeg her onsdag skulle hjem og prale med Harry-Potter-Studio-turen hos min søde veninde - som heldigvis er cookie-fan. Perfekt undskyldning for at bakse en af de bedårende æsker med hjem. Ligesom da vi fandt de fineste the-æsker, og stak et par med hjem til far, som de inkarnerede kaffe-fans vi er.. Og nårh ja, plyndrede lufthavnen for fine mentolpastil-dåser.
Heldigvis blev de fine kager også vel modtaget - og det var vidst meget godt, jeg medbragte en offergave. For hun var, som ventet, svært misundelig over vores visit til den magiske verden - og kunne næsten ikke tilgive, jeg ikke havde købt en tryllestav med fra sourvenirshoppen. Gudskelov blev jeg taget til nåde, og vi havde en skøn aften med sladder, lækker mad og Sex & The City.
Det er altså herligt, at der findes andre, der er netop ligeså nørdet som en selv.

2 kommentarer:

  1. ÅH! Pæn emballage er dælme en af grundende til at jeg altid får købt alt for mange fejlkøb. Ting jeg slet ikke har brug for eller oprigtig talt kan lide, men som bare ser ''pæne ud''. JESUS. De ved, hvad der sælger.

    SvarSlet
  2. Godt, vi ikke er ene - de er sgu snu, er de, de layoutfolk!

    - Anne

    SvarSlet