fredag den 4. oktober 2013

Nogle gange er det lidt hårdt.


.. at have trang til forandring.
Jeg er ved at flytte om i lejligheden. Jeg har selvfølgelig valgt, at det er de aller tungeste og besværligste ting, der skal flyttes. For det er jo trods alt skønneste, når man solo skal flytte ting som et fyldt karlekammerskab, bogreolen, marmorbordet, det gigantiske skrivebord og alt mit kreagrej, frem for sofabord, stole eller andet, som er nemt. Det er virkelig godt planlagt. Men nøj, hvor er det bare dejligt med alle de forandringer. Er sikker på, at resultatet bliver lige som jeg kan lide det. Skal bare huske at styre mig, for så snart jeg går i gang med at smide ud, er det næsten umuligt for mig at stoppe igen. Har indtil videre smidt 5 sorte sække ud og har et par møbler i kikkerten. Ja, det er ikke altid, at man kan ligge sig på den lade side, på sådan en fri-fredag. 

Håber at I får en dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar