torsdag den 20. juli 2017

Tilfældige strøtanker



Jeg brugte en masse tid på, at rydde op i mine glas. Der skulle styr på tingene. Ensrettethed, ingen farver osv. Jeg fik styr på sagerne, og har faktisk nydt det. Det er nu 6 fredfyldte måneder siden, og jeg har nu investeret i 8 upraktisk, lækre, franske 80'er glas - i lyserød, selvfølgelig. Så langt, så godt. 

Hvorfor er jeg allergisk overfor den, som overforbruger udråbstegn(!) i deres blogindlæg? Jeg er selv gramtisk-retarderet på næste alle punkter, så jeg burde vel også være blind overfor den slags?

Jeg hader at lave madpakke så meget, at jeg laver de samme mad til alle 5 dage. Det er bare et problem, da jeg på ingen måde gør mig umage nok til, at maden interessant nok til, at spise 5 dage i streg. Åh, den dovenskab. 

Der flyttede et vildt dyr ind i min lejlighed i nat. Jeg så den flere gange ud af øjenkrogen, men skruede op for benægtelsen. Efter noget tid kunne jeg dog ikke ignorere de insisterende flakselyde, og jeg må flytte direkte i soveværelse uden hverken tandbørstning eller at have tisset af. Det blev en lang nat. 

Min nakke opfører sig vanvittigt for tiden. Der knager og brager så snart jeg rør mig. Tænk, at jeg allerede som 30-årig skal føle mig som en på 80. 

Efter endnu engang at have genset hele Seinfeld-serieren er jeg stadig imponeret. Den er altså bare den bedste. Hvad er jeres favorit serie? Altså inklusiv alle. 

Jeg har lige fået øje på det vilde dyr i stuen. PANIK. Hvad gør man egentlig? Hvem kan man ringe til, når vilde flaksedyr slår lejer i ens lampe?

 - K


13 kommentarer:

  1. Kan ALTID se Venner og Beverly Hills, de to serier bliver jeg aldrig træt af og tror jeg har set samtlige afsnit af begge serier i hvert fald tre eller fire gange :D

    Hvad er et flaksedyr? En fugl? Men du må vel bare tage en kost eller lign. og forsigtigt guide dem på rette vej ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, Beverly er også vanvittigt godt!

      Ingen ide - større end et spinkelben, mindre end en flagermus. Et mørkt og ualmindeligt flaksende væsen😥

      - K

      Slet
  2. Hvad er flaksedyret for et væsen?

    Savner seriøst Zorro serien, den der gik da jeg var teenager... den serie jeg nævner her https://min-servicehund.blogspot.dk/2016/10/hvorfor-zorro-hedder-zorro.html og det skal være den..?

    Hmm men ja Seinfeld og venner, Will og Grace.... et umage par.... der var mange gode...

    Upraktisk med din madpakke evner....

    SvarSlet
    Svar
    1. Will&Grace er også ret sjovt og hyggeligt.

      Ingen ide - større end et spinkelben, mindre end en flagermus. Et mørkt og ualmindeligt flaksende væsen😥

      Ja, zzz. Det er dumt.

      - K

      Slet
    2. Tag billede af næste flakser... så kan vi identificere og finde afflaksings plan... måske var der en form for natsvær er eler oldenborger....

      Slet
    3. Måske, den var hvertfald stor. Ved ikke om jeg tør fotografere, men vil da overveje det😉

      Slet
  3. Havde du ligefrem besøg af en flagermus, eller dækker flaksedyr over noget lidt mere overkommeligt som en natsværmer eller lignende? Uanset hvad, forstår jeg godt, at det var en traumatisk oplevelse. :D

    Seinfeld er fantastisk. Svært at sige, hvilken serie der er min absolutte favorit. Der er så mange genrer og gode bud! Men jeg tror det må være dramaserien Six Feet Under. Den kan jeg se igen og igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Min dyreviden er begrænset, men den flaskede og var meget skræmmende.

      Six Feet Under har jeg aldrig set - har altid haft indtrykket af, at det var en uhyggelig serie, så jeg har valgt at springe over (;

      - K

      Slet
  4. 'gramtisk-retarderet' - ligefrem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha! Så sandt som det er skrevet🏆

      - K

      Slet
  5. Er også ret nysgerrig mht flaksedyret. Fisk? Fugl? Hvad angår tv-serier, så hænger jeg stadigvæk fast i C.S.I. NY.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror aldrig, at jeg har fået set den serie, titlen siger mig i altfald ikke lige noget (:

      - K

      Slet
    2. Ej ja csi serierne er gode... men ofte går de på dumme tidspunkter

      Slet