fredag den 15. september 2017

Göteborg-tips?


Mens morgenkaffen forsøger at vække mig, støvsuger jeg nettet for Göteborg-tips. Vores mor og jeg sejler nemlig en sviptur der op i næste uge. Vi har cirka 6 timer i byen, så tiden skal ikke spildes. Gætter på vi skal have frokost et sted, kaffe og kage et andet sted - og så skal vi nok på rundtur til fods. Det kunne jo være, at der var nogle butikker, som var værd at kigge ind i. Gerne nogle med nørd, interiør eller garn. 
Jeg har været i byen et par gange før - men det er 15 år siden. Så jeg husker cirka intet, da jeg var 15 og bare glædede mig til at komme frem rejsens endelig destination. For der var der øl, solskin og musik på LP. Tre ting, som jeg heldigvis ikke er vokset fra. 

Så hvis du kender byen, og har bud på noget fedt, skal du være mega velkommen til at råbe højt. 

 - K

2 kommentarer:

  1. Herligt! Jeg har aldrig selv besøgt Göteborg, men min kæreste og jeg har snakket om at gøre det flere gange - måske DU så kan give nogle tips fra dig, til den tid. :) Jeg er også ret begejstret for øl, solskin og musik på LP.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu også noget af det bedste <3
      Jeg må se om jeg falder over noget fedt på min vej.

      - K

      Slet