fredag den 29. september 2017

En weekend i den hurtige løbebane.


Hej ren opvask og beskidt opvask.


Hej soveværelseshelved.

Og hej rent vasketøjsbjerg. 


Kl er 11.16. Om præcis tre timer er jeg på vej i sko og ud igen, og pt. er de end ikke af mine fødder.

For jeg er netop kommet hjem til følgende "Jerusalems ødelæggelser" part 1 milliard. 
Primært grundet "nyhentet seng"-event igår (hvorefter den stod på flugt fra rodet ink. to-go-mad og tur i Aalborg Teater), men også fordi jeg generelt, noget nær aldrig er hjemme i mere end 2-3 timer af gangen. Forhelved, de der fornuftsting hober sig op, hvis man også skal nå lige at få handlet ind og nå et bad.. og så også liige skal tage sig sammen til fx at tømme opvaskeren, lige i det sekund, den er færdig. Well, resultatet er hvertfald at konstant lidt bagud. Og i dag meget.

For nu står jeg her, hjemkommet fra kærestens bolig, til aftenvagter og et hjem der er nemmere at brænde, end at rydde op.
Så det bliver for alvor en crazy vild weekend, jeg går i møde.
Jeg skal møde kl 15, og skal i bad, tømme opvasker, handle ind, lave madpakke til de to kommende aftenvagter, cykle på job, arbejde til 22 og hjem til min kæreste til latenight fredagshygge. 
Lørdag afleverer han mig efter et morgenkys, her i rodet igen, så skal jeg handle i Rema (spotvare-dag, jublede min indre pensionist), lægge vasketøjshelvedet sammen og støvsuge til søndagsbesøg, i bad, spise og cykle på job, og arbejde til kl. 22 og hjem til ham og se film under dynerne.
Og så er det søndag! Og så skal jeg igen drible hjem fra kæresteland, til tøsehygge i en forhåbentlig ryddet stue, lige indtil kl. 18, hvor der skal bruges et par timer på at samle seng.

Er jeg rockstar, eller hvad?

Pyh. Godt, at næste uge byder på fejring ink. fødselsdags-vin i generøse mængder, biograftur med lillesøster E, cafehygge, streetfood marked med god veninde og en endags kærestetur til Giveskud.

2 kommentarer:

  1. Rockstar indeed! Jeg tænker der er mange gode numre a la 'Highway to Hell' på vej? Weekenden lyder nu ganske dejlig alligevel; jeg håber den bliver SKØN! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks søde Maude; jeg vil rocke hele vejen gennem voksenpoint-jagten ;)
      Håber din bliver fabelagtig! ⭐️

      - A

      Slet