lørdag den 10. december 2016

Kedelig fredag i klokkeslæt

Vågner op med en pakke ved min side. Pakker kalenderpakken op - Nissen har ramt plet. Glassene står allerede på min ønskeliste til jul.

Har ikke vasket tøj i urimelig lang tid. Nu kan tiden ikke trækkes længere.

Står i supermakedet og undrer mig over, om andre voksne rent faktisk ved hvad stråforkortere er, eller om de også bare faker det. 

Udviser eminent øjemål endnu engang. Jeg bliver ved med, at imponere mig selv.

Spiser steakburgere med Pops.

Pops sætter lamper op - jeg holder lygten, og forsøger at være lidt behjælpelig. 

Så er jeg godt igang på job. Det er time nr. 17 på en 40 timers uge, men jeg er ved godt mod. 

Vasker op efter madpakken. Endnu en dag med chili con carne - 3 dage overstået 2 tilbage. Fornuftigt, men meget kedeligt.

Der er et uvant roligt øjeblik på job, så jeg indtager dagens 6. kop kaffe.

Efter job er det retur til vaskehuset. Sætter tørretumbleren igang, og håber at naboerne bærer over med mig.

Will & Grace på skærmen og ostemadder på sofaen. Om et par timer er dagen forbi for mig.

 - K

Ingen kommentarer:

Send en kommentar