onsdag den 30. november 2016

Så er det i morgen..


.. at det hele starter. Pakkekalendershowet, som vi så nøjsomt og fornøjeligt har hygget os med, de sidste mange måneder. Nogle gange har pakkerne ligget næsten et år - og andre gange mangler man mange i november. Vi laver begge til vores kærester, og jeg også til vores mor. Ved ikke om det er så meget for modtagerens skyld. Jeg tror faktisk, at jeg gør for min egen. Der er lissom indprintet i min hjerne, hvergang jeg støder på noget, som tiltaler enten min mor eller min kæreste, scanner og vurderer min bevidsthed det - er det noget til pakkenkalenderen? 
Det gør også at der, som altid, er nogle dobbeltpakkede pakker i blandt. 
Vi får også pakkekalender - min står i køkkenet, klar til at sprede juleglæde og hygge hele december.

Jeg glæder mig allerede!

 - K

2 kommentarer:

  1. Jeg er efterhånden kommet frem til, at det mest er for min egen skyld, jeg giver min mand adventsgaver. Men jeg bliver også vildt skuffet, hvis han ikke bliver glad ;D
    Glædelig december til jer! <3

    SvarSlet