mandag den 28. november 2016

Hvis jeg var damebladstypen..


.. ville jeg nok være afhængig den der grønne te, som er lavet af pulver.

.. elskede jeg måske Pretty Woman eller Titanic.

.. spiste jeg nok smukke franske kager i alle regnbuensfarver.

.. forlod jeg sjældent mit hjem uden mascara.

.. drømte jeg sikkert om tasker med bogstaver og vaser med striber.

.. var mit hjem nok lidt mere anstændigt.

.. vidste jeg om MAC var bedre end andre mærker.

 .. og om MAC stadig var in?

 .. ønskede jeg, at jeg var lidt mere som Carrie Bradshaw. 

 .. havde vi nok lidt flere følgere på instagram.  

Var der nogen, som sagde fordomsfuld? Muligvis bare mig, der bliver lidt misundelig, når jeg forsøger at få skik på mit hjem og alt min sjuskedorthehed. Må frisere mit hår, svinge støvsugeren og tage en kjole på ved nærmeste lejlighed - det plejer at hjælpe på mit hvorfor-jeg-så-sjusket-og-uduelig-syndrom. Starter med en hårkur og oprydning af tøjskabet. 
Kryds fingre for mig!

 - K

Ingen kommentarer:

Send en kommentar