søndag den 19. juni 2016

»Jeg går op og lægger mig, Hans Christian«

Og jeg er ikke engang syg. Kun en lille smule - på den selvforskyldte måde. Men vinen, selskabet og stemningen igår var så uimodståelig, at klokken viste 06.23 før det slut. Så håret er lidt ømt idag. Det hjælp den store kebabpizza (med fritter) heldigvis på. 
Jeg smuttede dog hurtigt tilbage under dynenerne - jeg havde fået overtalt resten af selskabet til at se endnu en omgang 'Deadpool'. Hver eneste gang, siden vi så den i biografen, har jeg insisteret på at se den, når det er min tur til, at vælge film. Jeg elsker den. Mest romantiske film ever! Så fuck 'The notebook', 'Titanic' eller hvad nu folk sværger til. Altså ikke, at jeg har set lige de film, men de har umuligt en chance. 
Nu vik jeg lægge hovedet tilbage på puden, og sove lidt rævesøvn før den kolde danskvand i køleskabet kalder. 

 - K 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar