mandag den 25. april 2016

Blasfami, børneplakater der råber "fuck" og jordbærfromage.


Ja, det var hvad sidste uge bød på - det sure med det søde. Også hvad angår vejr - det er altså halv skitzofrent disse dage. Stik mig noget mer' forårssol. Men anyways: Jeg fik både nået lidt; en lille Århus-sviptur, familiehygge,  en tur på kunstmesse, venindebesøg, venindesammenkomst og en masse kedeligt arbejde. 



Dagene blev nemlig brugt på, at jeg: 

.. Nydt mors hjemmebagte boller, farfars medbragte kage og hele familiens skønne selskab.



.. Hørt Backstreet Boys mere eller mindre nonstop hele ugen. Som i ægte nonstop. 




.. Blevet spurgt om jeg ville med til Emma Holten foredrag, men takkede nej, da jeg skulle på job. Og da jeg så googlede pigebarnet, indså jeg at jeg hellere ville tørre opkast op på bostedet end at spendere en time med så makabert emnevalg, sådan helt frivilligt. 

.. Haft et glædeligt gensyn på Cafe Drudenfuss på Århus-turen. Gid den lå her i byen. 

.. Holdt Lille-Bededag om torsdagen på job, og kreeret hjemmeopfundne hveder - altså, der var kardemomme i, de var sprøde og folk åd dem. Så det må da tælle.

.. For på selve Bededag blev både K og jeg nemlig forkælet hos veninde via blasfemisk vin og pragtfuld meximad. 

.. Og en lille bid tapas til dessert. 

.. Leet af Århus' Kvindemuseums smagfulde plakat. 

.. Holdt sommerligt tøsebesøg med jordbær og fromage. 


8 kommentarer:

  1. Jeg troede sgu, jeg var den eneste, der havde DEN holdning til Emma...

    Tør næsten ikke sige det højt til andre. Så bliver man jo skudt ned med ord som "kvindehader", "antifeminist" and what not.
    Men jeg orker ikke det pigebarn. Jeps. Der skrev jeg der sgu! Så skyd mig bare...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er bare jævnt uinteresseret i samfundsdebat :)

      - A

      Slet
  2. Wow, hvorfor alt Holten-hadet!? Hun er sgu da mega sej og taler en vigtig sag?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er emnet og foredraget jeg er uinteresseret i - og vil ikke bruge en friaften på debatter og uvenskab, så ligesom jeg ikke ser Nyhederne vil dette heller ikke være min kop the. Jeg sympatisere da bestemt stadig hendes sag (:


      - A

      Slet
  3. Backstreet Boys all The way every day! YAY!

    SvarSlet
  4. Emma er faktisk en rigtig sød og klog pige, og min venindes gode veninde. Kan dog læse mig til at det bare handler om at du er uinteresseret, og det er jo helt fair. :) Ser som altid ud til at have været en dejlig uge. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis. Jeg er ikke et sekundt i tvivl om, at Emma både er rar og på alle måder er berettet sin forurettethed (:
      Og jo tak; ugen var absolu skøn, håber din ligeså Tine :D

      - A

      Slet