søndag den 21. februar 2016

Du ved, du arbejder med mennesker når..

Du på samme døgn:

..  Falder over denne i Netto, og straks tænker, om "den utrygge stok" mon sælger ligeså godt?
Og påtænker hvilke hjerneskadede borgere, du ønsker får forærende den trygge (.. Og den utrygge*host*) af sin familie.

.. Du bruger 5 minutter på at pille rejer ud af REJEosten, fordi du ved, at du ellers får lov at gøre det om. Og derfor får ros, for at have husket det - og servicet båret fint stablet tilbage i fælleskøknet.

.. Tømmer lommern 23.45, når du er hjemme og finder lige dele lommeuld og skrammel.



4 kommentarer:

  1. Smart med det der lys i stokken, så man kan se, hvor den gamle/dårligt gående faktisk er på vej hen - og så tage sine forholdsregler ;-) Altid skønt at finde brugbart snolder i lommerne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er sgu meget smart til en 100lap i Netto :D Jeg kunne sgu godt bruge en.. eller en pandelygte.

      - Anne

      Slet
  2. Hahahaha... den stok der... fedt med lys, men sugekopperne!!?! dem kan jeg da slet ikke se fidusen i - kan godt se stabiliteten, men hænger den ikke fast i underlaget når man skal flytte den? ikke smart for gamle usikkert gående fru hansen, tænker jeg... får straks billeder i hovedet af en der står og hiver i sin stok for at få den med (LOL)... så hårdt suger de nok ikke... men ja... kan konkludere at jeg også er lidt ramt at faget jeg færdes i :) :) :)

    og den der lommefuld kan jeg kun alt for godt genkende fra da jeg arbejdede på bosted og aflastningshjem - virkelig sære ting man ind imellem kommer hjem med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jamen måske de gerne vil stå fast? Men hvordan det så liiige er gavnligt, når de så skal flå lortet fri for at gå videre.. det ved jeg ikke :D
      Og det er netop bosteder, jeg arbejder på, det er lig lommefund på jævnlig basis :p

      - Anne

      Slet