onsdag den 20. januar 2016

Festforberedelser, fugleudlejning og genforeningsglæde.

Onsdag er det blevet og januarvejret lever op til sit rygte. Not nice. Men rodebunken fra sidste uge er ingen steder løbet - så den får I her. 

For udover job og festforberedelser ala Ikea og genbrugsbutik-jagt efter drinkglas, menu afklaring/indkøb, wannabe-artsy drinkkort-fremstilling, campingbord-hentning, hyggeri, huslige sysler osv., gik dagene med at jeg fik: 

.. Ageret sygepasser og fået fodmassage i et væk for indsatsen. Skønt. Men kom pludselig hurtigt op at stå. 
Ja, det var ellers vældig skægt, at chokoladen og kaffen matchede nuancerne i vedkommendes nye palisanderbord på snapchat-foto... Lige indtil vi huskede, at det iiiikke tåler fedtpletter. Og det var derfor, der var skaffet fest-dug dertil. Ups. Men godt, den var i hus.   

.. Særligt, fordi den kunne afhentes i hyggelige omgivelser, hvis man spurgte sin moar om hun havde en, der kunne lånes. Ret så herligt at rende ærinder, når det er ink. sofahygge og skønt selskab. 

.. Tænkt, at tværfagligt samarbejde, åbenbart ikke altid, er en god idé. 

.. Været på eksamens-fejrings date med veninde, som savnede overspringshandlingsmarathon, inden næste bunke papirer skulle gennemlæses til den mundtlige. Så hvorfor ikke tage et smut i Salling også? Og nuppe en måneskinstur i parken? Og en choko-hentetur i Føtex? Ideerne kom i en lind strøm - og jeg stemte for. Puh. Godt, det ikke er mig!

.. Haft tømmermænd efter fest i et hjem, med ViaPlay, Netflix og HBO abonnement. Så ideelt! Og luxsus, når man er vant til 5 kanaler og en tvivlsom dvd.

.. Været på job i storkøkken, og drømt om at få en industriopvasker forærende. Seriøst: 45 sek og alt er spotless! Giv mig, giv mig!

.. Blevet enig om, man burde kunne bestille en Fønix for penge, på privat-sygehus-måden til sårhealing. Min revnede læbe var sgu klar på lidt salte fugletåre fredag, kan i tro. Av. Sker altid, når der kommer frost. Skrid, sne! 

.. Genlæst "The Devil wears Prada" igen og moret mig nok en gang. Elsker, elsker hjernedød chicklit by night. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar