mandag den 2. november 2015

Oktoberfoto-fest på falderebet.

Så blev det sgu november, og sneen er ikke over os endnu! Jeg stemmer for, vi fortsætter den gode stime, sgu. 

Her får I knas og krimskrams fra sidste uge. Der fik jeg brugt dagene på:

.. At venindehygge med arbejdshad, sladder og købemad - Lidl's og Bogø's finest. Bare som rebelsk modspil, fordi vi virkelig eeeekke havde råd. Så vi råbte røv og mente vi fortjente det.  

.. Prøvet tegnelærers akvarelfarver. Med så lidt held, at jeg ikke vil vise et billede af tegningen og derfor tog et af bord-kaosset i stedet. Ikke lige min genre. Men det var sjovt - trods, jeg blev en kende aggressiv imens. 

... Været på dejligt besøg, hvor der blev serveret kold, spicey natmad - mexikansk rocks any time. 

... Været en klovn. 2 x inden for 0,5 time. Flot, Anne. 

.. Travet genbrugsbutikkerne i City syd og Aalborg tynde. 

.. Været med alt for sjovt selskab til giga messe i Gigantium. 250 stande, og alt for lidt tid - men fik da både smagt tang-pesto, fået prøvet massageapperat (ikke på Samantha Jones måden) og meldt mig ind i omtrent 7030 rejseselskaber, for at vinde minimum bare en tur til Ongobongoland. 

.. Været til Salling-arrangement med ca 80% af Aalborg til lysshow, tale og Mads Langer-koncert. Fuck, han ligner en regnorm. Lød dog ok. Og var svært hyggeligt. 

... Savnet Kit og hygget for vildt på spontan søndagsdate. 


... Fået sød og alt for fin børnebog... 

.. samt rig'lig kaffe og opsamlingssladder hos gammel veninde. Hun havde fundet alle breve og kort frem, fra jeg var 13-18 år. Hold da helt sommerferie, det var et sjovt (og pinligt) gensyn. 

6 kommentarer:

  1. Hahahaha... en regnorm!!! Virkelig god beskrivelse, kan ikke være mere enig - så ham i sommers og ja en regnorm med ok lyd :D
    Og skønt med masser af kaffehygge - det kan man ikke få for meget af... omænd jeg holder mig til the... bliver aldrig voksen nok til kaffe ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hah, godt jeg ikke er den eneste der kan se det - det er altså tydeligt!
      Og ja det er skønt, og at du er på the holdet betyder blot mere kaffe til mig B-)

      - Anne

      Slet
  2. Krydser fingre for ayt du vinder en rejse - og ikke bare en masse spam :-) Jeg krummer helt tæer ved tanken om, hvad jeg kunne have skrevet som teenager. Vil hellere høre, hvad du skrev end genfinde mine egne breve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, det var sjovt og grusomt! Håber også på et rejsegavekort eller ti med post snarest :D

      - Anne

      Slet
  3. Sikke nogen gode øjeblikke, du lige har fanget det :)
    Jeg har nominerede din blog til The Liebster Award. Du kan finde mit indlæg omkring det her:
    https://blueducklings.wordpress.com/2015/11/03/the-liebster-award/.

    Jeg håber du vil være med, og skrive tilbage til mig. Jeg vil rigtig gerne læse dine svar :)

    Xoxo http://www.blueducklings.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det vil vi da kigge på :D

      - Anne og Kit

      Slet