onsdag den 4. november 2015

Favorit-citater hørt på det sidste:




1) "Hørte godt nok hun havde det hårdt, efter de slog op. Men så hendes hund, ikke? Den sov jo også ind gennem otte år, i samme uge"
- Ung pige i køen til veninde. Hvordan en hund sover ind... gennem otte år? På en uge? Det er mig en gåde? Har den bare lægget og raspet efter vejret på et skateboard år efter år, mens hun har trukket den i snor gennem parken?

2) "Ja altså, det er jo lidt svært at forklare hvorfor man skal i haven i oktobermåned. Men jeg har ikke virkelig ikke noget pænt at sige, så jeg nikker bare mod skærmen og tager jakke på".
- Tegnelærer om svigerindens nye patchwork-postkort hjemmeside. 

3) "Man tænker bare: Klamme ko! Jeg vil hellere skyde mig selv, end nogensinde at møde op igen på den her arbejdsplads. Jeg føler min madpakke er ulækker - bare fordi den har ligget i samme køleskab som din!"
- Veninde om kollega på tidligere arbejdsplads.

4) "Man må gerne tage to stykker, når der er SÅ mange"
- Hjerneskadet beboer på job, som straks tager et i hvert hånd, da fadet bliver budt, putter det ene i munden og rækker frem mod endnu et tredje.

5) "Spørgsmålet er, om de opdager, hvis jeg drikker mig rigtig fuld inden, hvis jeg nu bare husker, at børste tænder?"
- Kit, der overvejede, hvor godt hun kunne skjule en potentiel brandert i ædru sammenkomst. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar