torsdag den 7. august 2014

Burgerfest!




Måske nogle af jer husker, at vores fælles, søde lillesøster for nylig inviterede os på Burger-Hygge, i anledningen af at vi havde fået sommerferie? 

Vi havde ihvertfald ikke glemt det, så både mig og Kit glædede os som besatte, til at sætte tænderne i overstående herligheder i mandags.
Babysniffen valgte, at invitere os på byens bedste burger-sted, nemlig Café Visa, hvor portionerne er gigantiske, og der er burgervarianter for enhver smag! Yum-yum-yum! 
Det blev til en overordentlig hyggelig aften - og efter vi var blevet mætte af alt den lækre mad, indtog vi et par bænke og tankede op med ekstra drikkevare i sommersolen. 
Der er intet som at være tre søstre, til at sladre, kilde, drille og mosle med i samlet flok. 

Ja, hvis der er en ting jeg under selv min værste fjende, må det være søskende!

4 kommentarer:

  1. Søskende er fantastiske, har selv 3 af slagsen! :D
    Og de burgere ser simpelthen lækre ud. Steakburger - what's not to like?!?!?

    SvarSlet
  2. Argh! Nu har jeg lyst til burger! Dejligt at I sådan kan hygge sammen - som enebarn er jeg ret misundelig :-)

    SvarSlet
  3. AIIJ det ser godt ud! Men synes måske brødet ser lidt sandwichagtigt ud? Men shiit nogle store portioner!! :D

    SvarSlet
  4. Må man godt være misundelig? Jeg er enebarn og har altid savnet søskende - så har altid været sikker på at jeg skulle have mere end et barn hvis jeg kunne - og nøøøj hvor jeg nyder at opleve det tætte venskab og den samhørighed mine to nu allerede har sammen - det er fantastisk :)

    Og altså for pokker, de der burgere ser svine lækre ud - mums!

    SvarSlet