tirsdag den 6. maj 2014

Søndagssysler - lopper, kaffe og voksenpoint.





Søndag havde jeg, akkurat som Kit også beskrev i sit søndagsindlæg, ene af sure pligter at tage fat på. En bugnende vasketøjskurv, en støvsuger der bad om lov til at blive brugt, et badeværelse der var kalket godt til, og en stak bachelor-artikler, som (ja, hvertfald gruppen nok vil mene) skulle gennemlæses. 
Men for at det hele ikke skulle blive fór fornuftigt, tog jeg lige et par timer ud mellem hovedrengøringen og lektielæsningen. Der var nemlig Lopper På Havnen, så jeg stak ned forbi og kiggede mig lidt omkring. 
Der var en gruppe Bing & Grøndahl-figurer, der fristede og lidt lækre retrosager; men primært er det tøj, sko og tasker der var at finde i boderne, så formåede at styre mig. Efter et lille kig, gik turen til Café Vi2 til en kop kaffe i dejligt selskab. Det er altså måden at lade op på, inden man igen må hanke op i sig selv, og starte på anden omgang af voksen-point-indhentningen. 
Og så på en højhellig søndag! Tsk tsk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar