fredag den 2. maj 2014

Hverdagsglimt.

På det seneste har jeg:


Været på Posthuset med en fødselsdagsgave, til en gammel veninde, som netop er flyttet til Århus. Hun skulle ikke snydes for en lille ting, selvom jeg ikke kunne deltage i festen - og hun blev heldigvis både glad og overrasket for sagerne.

Fundet noget i Føtex, jeg ikké fik trang til at købe med hjem. 

Blevet forkælet til gruppearbejdet med hjemmebag. 

Ompottet min stærktvoksene tomatplante. Leger SÅ meget gartner. GivMigAltanNu!  


Kaffehygget på café igenigen. 


Fået kriller i maven, hver gang jeg er passeret "Den Lille Havfrue Musical"-plakaterne i byen. Glæder mig SÅ meget til mini-ferie og Disney-love-fest i KBH til sommer.

Været på job, og hygget om borgerne med højbelagte smørrebrød og Huset på Christianshavn (Frygtede så meget for det afsnit, hvor der stod at Meyer ville "optræde som en parringslysten unghane". Heldigvis fik jeg meget travlt med, at blive skældt ud af en stum, grønlandsk borger over en magnet, der var gået i stykker. Just my luck) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar