søndag den 23. marts 2014

Søndag

Klokken 11 satte jeg kursen mod Langebo med kurven fyldt med værtindegaver.
Lange havde for alvor lagt an til den helt store festmiddag.

Den overdådige brunch-tallerken indholdt både omelet med svampe, friske jordbær, mini frikadeller, tzatziki, grøntsags-stænger og den lækreste solbær/yoghurt-dessert. 

Solskinnet var så lækkert at det var umuligt, at holde sig indenfor.
Jeg var inviteret til brunch hos Lange i formiddags, så jeg pakkede cykelkurven med blomster og slik før jeg drog afsted. Hos Lange ventede den lækreste omgang brunch, kaffe ad libitum og masser af snak. Det er altså bare dejligt, at have god tid til mad og hygge - ikke ligefrem en hverdagsluksus, som nogle af os kender til. 
Mens vi knævrede hæmningsløst fløj tiden afsted - og før vi vidste af det var det eftermiddag. Ingen af os var klar til, at afslutte vores søndagsdate, så vi lod os lokke af det lækre vejr og gik udenfor. Det blev til en dejlig lang slentretur igennem vores elskede bydel - vi gik på kirkegården med en lille blomst til farmor, en tur på supermarkedshopping og så kiggede vi på huse. Der er så mange smukke huse heromkring. 

Håber I har haft en lækker weekend!

10 kommentarer:

  1. Det ser vel nok lækkert ud :) Og ja, vejret har virkelig været fuldstændig formidabelt her i Aalborg i dag - ville ønske det var mig der havde haft tid til en dejlig spadseretur, men jeg måtte blive inden døre og lave lektier, øv. Men så må jeg jo tage revanche en anden dag, forhåbentlig kommer der flere solskinsdage ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lad os håbe på det - vi kunne godt bruge nogle flere af den slags dage (:

      - Kit

      Slet
  2. Det ser jo helt vidunderligt ud! Forårsfarver, lækkerier og en gennemgående glæde. Ah!

    SvarSlet
  3. Hold da op! Den brunch ville jeg gerne have været inviteret til, den ser vel nok lækker ud! :)
    Jeg fik luftet vasketøjet. Hurra for det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var top yummet - så var også en glad gæst!
      Nyluftet vasketøj er altså også lækkert, skal så meget have et tørrestativ, engang.

      - Kit

      Slet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud. Og skinnede solen i går?! ;) Jeg var ikke udenfor en dør. Jeg bevægede mig faktisk ikke ret meget udenfor sengen… Tsk tsk. Men er glad for, at nogen i det mindste nød vejret!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - ja, der var lækkert vejr! Synd du gik glip af det. Så må vi have en masse solskinsdag straks, så du også kan prøve det (;

      - Kit

      Slet