tirsdag den 14. januar 2014

Sneflokke komme vrimlende..






Så er der sgu blevet vinter. Er det jer der har bestilt kolde tæer, sjap og is på ruden? Det er hvertfald ikke mig. Godt, den står på tø-vejr, som det er nu.

Bortset fra sneen, starter ugen nu godt. Skal tusind ting, så er halvtravl; men meget af det er heldigvis til den hyggelige siden. Igår trodsede jeg sneen og begav mig ind og fik kaffe og kage, med en veninde. Hun er lige hjemme og vende fra KBH inden hun flytter til Århus, så det var med at fange hende i ventetiden. Nu her, venter jeg på besøg af det søde Mindstebarn, og imorgen er jeg inviteret hjem til Verdens Bedste Kit.

Resten af ugen står på 2 x arbejde og 26 års fødselsdag. Godt der er noget til at distrahere mig fra, hvad jeg i virkeligheden burde tænke på - nemlig Bachelor. Yaiks. I disse uger står den på lange dage med emneseminar, konferencer, pitchcafé og gruppearbejde. Alt sammen med mål for øje, at vores problemformulering, skal være på plads om en 1,5 uges tid. Brrh. Det er bare alt for tæt på. 
Gudskelov, at jeg har proppet programmet med overstående hyggeligheder - overspringshandlinger er det bedste, jeg ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar