lørdag den 14. december 2013

Julefrokost.



¨



Her lidt glimt fra dagens superhyggelige Julefrokost med familien. Fadene bugnede af lækker mad, der var pyntet smukt op og humøret var højt. Så vi har brugt dagen på at hygge i timevis med snak, pakkespil og alskens lækkerier, og det var lige præcis, så hyggeligt, som det plejer at være.(Også selv om jeg tydeligvis aldrig får talent for at slå seksere. Men hey - fik da vundet både lommeletter og servietter, så kan forkølelsebakterierne bare komme an, hvis de tør - jeg er helgarderet.)

Håber I også har haft en dejlig dag!

2 kommentarer:

  1. Det lyder altså hyggeligt med familiejulefrokost. Det har vi aldrig haft hos os. Og selvom jeg lige har forspist mig i æblekage, kunne jeg altså godt bruge jeres ostebord. Mmm det ser godt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ellers hyggeligt - du må starte traditionen, så kan du jo stå for ostebordet (;

      - Anne

      Slet