torsdag den 6. juni 2013

Snak


Jeg er som nogen nok har bemærket, besat af tanken om at få et lille fint kolonihavehus. Jeg har vist nævnt det et par gange. Fordi jeg elsker selvpineri, har jeg inviteret mig selv på besøg i en kolonihave senere i dag. Jeg har været der før og sidste gang jeg gik hjem derfra, var jeg helt syg af længsel efter at flytte ind. 

Ellers holder jeg bare læseferie, så der sker stadig intet her. Er dog vild af lykke over det skønne vejr og benytter en hver chance jeg får til, at være ude og nyde godt af det. 

4 kommentarer:

  1. Det er vi mange, der er :) har du hørt, at der er noget om, at de laver loven om, så de bliver billigere og nemmere at få fat på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, har intet hørt. Hvor kan jeg læse om det henne? (:

      - Kit

      Slet
    2. http://politiken.dk/politik/ECE1987267/lovaendring-kolonihaver-skal-igen-vaere-allemandseje/

      Slet