lørdag den 9. marts 2013

Ævl om livretter & lørdagsglæde

Jeg er en mega haj efter drikkeyoghurt. I lange perioder har det været en af mine livretter.
Næsten hver gang jeg 'opdager' en ny slags, så må jeg bare eje den.
Sidste nye jeg har indtaget var den på billedet. Den var ret yummet, men den slår ikke favoritten fra Levevis. De er de eneste som jeg fundet, hvor der ikke er 'smag' i, de smager bare af syrnet mælk, lige som jeg elsker.
Nå, nok om drikkeyoghurt.

I dag er en fucking dejlig dag. Solen skinner, verdens dejligste Lange kommer på besøg, vi skal til fødselsdag senere og snart skal jeg have spejlæg.
Så er det sgu svært, at klage!

God lørdag!

2 kommentarer:

  1. Jeg er også svært glad for drikkeyoghurt - synes ærligt det er ti gange bedre end almindelig yoghurt.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er altså også bare yndlings! Men almindelig yoghurt siger mig intet.

      - Kit

      Slet