onsdag den 13. februar 2013

Top 5.


Nice:


  • Min opvaskemaskine - elsker, elsker, elsker den! Hver gang jeg tænder den, bliver mit dag 10% bedre, ved den blotte viden om, jeg ikke skal vaske op.
  • Nak & Æd på DR2.
  • Udsigt til rødvin på fredag.
  • Fiskepålæg - må have tungmetal-overload af al den tun, fiskeboller, makrel, røget ørred og fiskefrikadeller jeg spiser ugentligt.
  • Min porcelænssamling. Holder stadig hårdt.


Not nice:


  • Folk med vinterferie - især jer, der blære jer med det på facebook og blogs. "Nyder vinterferien", "har sovet længe på sin første feriedag", "skal i byen og fejre en uges fri" - NÅ NÅ NÅ! 
  • Snevejr - stadig sgu!
  • Folk der byder en på kaffe, hvilket gang på gang viser sig at være instant, af hvad der ikké har noget med kaffe at gøre i min bog. Og så har man sagt ja. Og skal drikke det. Idrk.
  • Stædigt og uhyre kedeligt forsøg på gå tidligt i seng pga. praktik. Går fortsat elendigt med det projekt. Alt for kedeligt at skulle forsøge at sove kl. 23.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar