søndag den 30. december 2012

Video-video!


Igår stod i uduelighedens tegn, hvor vi brugte alle timerne fra sen eftermiddag til engang om natten, på at ligge som to skudte vildsvin, i hver sin ende af min enorme sofa, med dyner på og næsen vendt mod skærmen.
Selvfølgelig var vi sofistikerede i vores filmvalg, og så Amelí, De Døde Poeters Klub, Pulp Fiction og En Verden Udenfor - alt i mens vi drak Chai-latte med soyamælk og diskuterede politik og filosofi, inspireret af filmene.
... Eller også så vi stedet hjernedøde film som fx. Rejsen Til Amerika, Bridget Jones, Narnja 3 og Bruce Almigthy, mens vi åd blandselv-slik og talte om alle de grimme frisure skuespillerne havde.
Okay - det lyder ikke nær så cool, men er klárt sjovere end at være med på noderne.

I morgen er det allerede nytårsaften, og jeg har fortsat ikke helt lagt mig fast på desserten, som jeg står for - så må nok hellere igang med at beslutte mig. Skal I have noget lækkert I år? 

2 kommentarer:

  1. Får meget lyst til at blande slik nu, det skal jeg helt sikkert senere!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender det godt. Der er heller intet som en god, stor pose af alle ens favoritter :D

      - Anne

      Slet