fredag den 30. november 2012

Byggemand Bob

Jeg er altså inkarneret fan af byg-selv-din-mad-princippet. Man får akkurat hvad man vil have, og kombinationsmulighederne er uendelige. Så igår stod den på Byg-selv-burger, hvilket var et ligeså stort hit som sidst. Lækkert og til at betale. Og så er det tilmed StopMadSpild-venligt, da man hverken sidder og piller halvdelen af fyldet ud, ikke kan lide sit tilbehør eller den dip der medfølger.
 Sidst krydsede jeg af, så jeg fik endte med en steak-burger med brie, tomatsalat og hjemmesyltede agurker - men igår gik jeg i en helt anden grøft, og fik nederstående vegetarversion ink. et mexicansk touch. 
Yaiks, det var lækkert - bliver sulten bare ved tanken om det.

  Min burger: Hjemmebagt bolle med mayo, smørstegte svampe/aubergine-bøf, ost, ristet serrano, jalapenos, rødløg og tomat - dertil grøn salat med husets pesto og guchamole.


 Bordherrens valg: Hjemmelavet bolle med mayo, hakkebøf, ost, bacon, jalapenos, agurk, tomat, rødløg, gratinerede nachos og salsa. 


Bor du i nærheden, så tag at stik forbi her, hvis du også er til byg-selv brunch, burger eller sandwich - jeg gik hvertfald endnu engang mæt og tilfreds derfra. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar