torsdag den 1. november 2012

24 timers eksamen - go!



Så er det nu - klokken er 10, og eksamensspørgsmålene bliver frigivet indenfor de næste par minutter. Jeg har helgarderet mig med en kande kaffe, havregrød og frisk ananas, og venter nu blot på at spontan genialitet vil regne ned over mig, for fuld allan. Hvis ikke, må jeg jo nøjes med at gøre det, så godt som jeg kan. 
Har hvertfald placeret mig på min favorit lektie-spot, nemlig i mit køkken, med udsigt udover bymidten og langt væk fra fjernsynet's fristelser i stuen. Suk. Godt det er fredag imorgen!

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det må vi da hvertfald håbe :D

      - Anne

      Slet
  2. God skrivelyst. Kan se at vi skal aflevere næste samtidig og har haft samme tid til at skrive vores opgave i - selvom min blev stillet for flere uger siden...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - og i lige måde, du må også have god fornøjelse så :D

      - Anne

      Slet
  3. Rigtig meget held og lykke, Anne! :)

    SvarSlet