Igår bagte vi pandekager, som det fremgår af overstående billede. Eller rettere, Kit bagte dem og jeg deltog i den lidt sjovere del, nemlig at indtage dem.
Tilgengæld har en knap så morsommelig plan idag, nemlig at pakke alt ned i flyttekasser:
- så jeg har nok at se til.
Hvis I ikke ved, hvad I skal bruge weekenden på, vil jeg lige informere om, at er Sticky Steph's dokumentar om Danmarks mest talentfulde poet aka Kasper Spez blevet færdig - se den her:
Ingen kommentarer:
Send en kommentar