torsdag den 2. september 2010

Rød Aalborg


Igår sad jeg højt oppe på en bænk, på Puste, og nassede lidt på stemningen, mens der var 'modeshow' i gaden. Øllene var kolde og livet var nice, der blev diskuteret mode, mænd, sko, hår og drukket et par irish.


Lige nu vil jeg læse Lolita og drikke lemonsaft. Gudskelov det snart er fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar