torsdag den 2. september 2010

Mummi-mad.


Dagens bedste nyheder:

  • Jeg har lavet matematik lektier (okay, 2 af opgaverne, men alligevel!)
  • Og:
  • Der er fredag imorgen! Yay.
    ^Vores tante har foræret os "små grå"-shots, som vi skal muntre os med, og tror såmænd de passer fint i selskab med Don Simon og Mr. Spar pilsner - det er set før.


Jeg elsker weekend, lålålålålålåååå!

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg elsker Snorkfrøken koppen! Jeg har også lige købt den, den gør det at drikke te, så meget hyggeligere! :D

    SvarSlet
  2. Ja, det gør de nemlig <3
    -Anne

    SvarSlet