
Dagens bedste nyheder:
- Jeg har lavet matematik lektier (okay, 2 af opgaverne, men alligevel!) Og:
- Der er fredag imorgen! Yay.
^Vores tante har foræret os "små grå"-shots, som vi skal muntre os med, og tror såmænd de passer fint i selskab med Don Simon og Mr. Spar pilsner - det er set før.
Jeg elsker weekend, lålålålålålåååå!
Åh, jeg elsker Snorkfrøken koppen! Jeg har også lige købt den, den gør det at drikke te, så meget hyggeligere! :D
SvarSletJa, det gør de nemlig <3
SvarSlet-Anne