søndag den 12. september 2010

Hvad gør du når du ikke kan sove?

Jeg tog ved et uheld en tillægslur på ca. 6 timer i dag, og kan derfor ikke sove nu.. Jeg forsøger mig derfor med underholdning via youtube og lakrids. Nogen der har et bedre forslag til næste gang?

Nu vil jeg se lidt Will&Grace før jeg tager anden halvdel af min nattesøvn.






2 kommentarer: