tirsdag den 31. august 2010
Pa:nuu (L)
Jeg elsker virkelig Pa:nuu!
Hvis du har nogle penge, du ikke ved hvor du skal gøre af, må du endelig gerne give mig dem til mig, så jeg kan få et par ting eller fem derfra.
2 kommentarer:
Amalie Amelang
31. august 2010 kl. 17.32
super fede ting! :)
- http://mitpointofview.blogspot.com/
Svar
Slet
Svar
Svar
A + K = ♥
2. september 2010 kl. 18.33
Yea de er voldnice (:
- Anne
Svar
Slet
Svar
Svar
Tilføj kommentar
Indlæs flere...
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
super fede ting! :)
SvarSlet- http://mitpointofview.blogspot.com/
Yea de er voldnice (:
SvarSlet- Anne