torsdag den 12. oktober 2017

Min sneaker-samling #1








Jeg har en enkelt gang eller to få en  anmodning om, at vise min beskedne sneakersamling frem. Det vil jeg jo egentlig rigtig gerne, men eftersom jeg ikke er nogen mesterfotograf, og jeg typen der virkelig slider mine sko er det ikke det nemmeste. 
Det lykkes mig dog nogenlunde, at få dem til at vise sig fra deres bedste side. Jeg kører turnusordning med skoene, og går helst ikke mere end tre dage af gangen med samme par. De bliver simpelthen så hurtigt grimme, når man mosler rundt, som jeg gør og altid tager cyklen, uanset vind og vejr. 
Anyway, her er cirka en 4. del af dem jeg ejer (indtil videre) - jeg har ikke som sådan et favoritpar, men har en svaghed for lysrød, guld og noget med blomster. Kan ikke stå for det. 
Mine drømmesko nåede jeg aldrig at få fat i og der er stadig mange på listen over sko, som jeg næsten ikke kan leve uden. Det er dog på ingen måde gratis, men jeg bilder mig selv ind, at det er ganske okay, nu hvor jeg ikke ejer andet og derfor hverken bruger penge på støvler eller stiletter. 

 - K

2 kommentarer:

  1. Hvor er dine sneakers dejlige <3 Jeg glæder mig til at se resten af din samling <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Louise - jeg er også godt tilfreds.

      - K

      Slet