søndag den 25. juni 2017

Feriefornøjelser

Bowling & Buffet - de andre bowlede, jeg drak øl og agerede heppekor.

Rosé, Århus og min bedste bloggerhalvdel - umiddelbart næsten verdens bedste dag. 

At blive forkælet. Jeg har fået mit ultimative yndlings soundtrack på LP - og jeg er så meget fan, at det er svært at beskrive.

At bringe hjemmebagte '3xchoko & peanutbutter'-cookies ud til en ret nydelig mand.

Havevandring i vores forældres have - roserne vælter frem lige nu og det er ikké til at stå for.

At se på den dejlige Han Solo på min snavsede lille Mac. Topmålet af afslapning, hvis du spørger mig.

Et studentergilde - så dejligt med tid og lejlighed til familietid, når man nu har fri fra det der aftenarbejde.

At le over vores evig upassende kælligeklub. Kan godt forstå, hvis de ryster på hovedet.

Et forsøg på at binde blomster - eller i det mindste bare lave en nogenlunde hæderlig buket. 

At se på bål for første gang i flere år. Egentlig en okay ting, når man først er kommet afsted til det.

 - K

1 kommentar:

  1. Nu sidder jeg så her og har lyst til at se Guardians of the Galaxy og spise cookies..
    Kunne du ikke lige bringe en stor portion cookies til Nordfyn.. omg jeg savler..

    God søndag.. <3

    Knus <3

    SvarSlet