mandag den 12. juni 2017

Der var engang, hvor jeg..



 - skrev et kæmpe 'Hvid sjokolade'-citat på endevæggen i stuen, mens min roomie sov lur. 

 - stjal en kæmpe kniv fra en dørmand - jeg har den endnu, og den er min absolut favorit. 

 -  cyklede rundt med en cykel uden sæde på i et par uger. Resten af cyklen endte dog med (også) at blive stjålet. Ikke at jeg begiber hvorfor. 

 - rettede en papirklips ud, og brugte den til at pierce mine ører. Det krævede ret meget vilje, da sådan en faktisk slet  ikke er skarp. Til gengæld sidder mine øreringe stadig ganske skævt. 

 - i en brandert, fortalte ejeren af det firma jeg arbejdede for, at jeg synes hun lignede en kæmpe abe. Hvilket hun faktisk overhovedet ikke gør. 

- K

5 kommentarer:

  1. Og pludselig synes jeg slet ikke det er spor sejt, at jeg engang er blevet jagtet af politiet tværs gennem Fælledparken!...
    Mig på cykel med sloffen på styrret foran (jo, vi havde måske fået en øl eller ti, undskyld to!); politiet med spot og megafon. Yndigt, men nu: slet, slet ikke sejt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Man bliver åbenbart klogere med alderen - om man vil det eller ej💯

      - K

      Slet
  2. Ha ha ej ej ej :D
    Er pt. mest forundret over at du turde lave hul i øret med en papirklips. Av for satan, tænker jeg bare!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kommer åbenbart langt med den slags stædighed kun en 14årig kan mønstre🤦🏻‍♀️

      - K

      Slet
  3. Ha Ha Ha... Skønt med et formiddags grin.. Elsker de her indlæg.

    SvarSlet