mandag den 29. maj 2017

Man skal huske at bruge pengene, før de er brugt, som min mor siger.

En solskinsuge i godt selskab, er vist hvad man bedst kan kalde uge 22. Jeg har brugt alt for mange penge på at hygge mig, men det er jo absolut ikke penge spildt vel? Og min nye fingerring var ligesom gået ud af produktion, fortalte ekspedienten, så selvom jeg havde mange dyre planer for ugen, så skaaal man jo slå til, med den form for info ikke? Jeg er sikker på, det er skæbnen, hvertfald og jeg elsker mit nye køb.

Sidste uge gik med at jeg fik:


.. Tirsdagssdatet K i det dejlige solskin.


.. Nydt Øster Anlæg, der holdt sig varm helt til ved en 21 tiden. 
.. Afsluttet vaskedag med et skønt afbræk i fornufts-land. 


.. Spist herlig kryds-af-brunch  Randers. Kom af med 366 for os begge ink kaffe, vand og juice - ikke det billigste, men nøj, det var godt.

.. Faldet i køb-smykke-fælden nok engang, og knuselsker den. 

.. Blevet forkælet af min søde moar på smørrebrøds-rov. 

.. Scoret remonce på job. 
.. Haft dejligt besøg fra Århus, hvor timerne som altid var for få.


.. Drukket vin på sommerhus terassen i bare fødder. 

9 kommentarer:

  1. Kryds afbrunch.. hvad er det?
    den der første ret ser god ud, men bare tær og vin lyder også godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det dur bare.
      Kryds af brunch er jo bare, hvor du selv krydser det mad af, du ønsker at få på din brunch-tallerken, fremfor at cafeen vælger for dig (:

      - A

      Slet
    2. Oh det skal jeg finde et sted der laver... så kan jeg få bacon uden æg og bønner... men med frisk frugt og pandekager..... 😋

      Slet
  2. Lyder som en skøn uge! Og sikke et fantastisk vejr! Flot ring :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Solskin gør virkelig meget for humøret - og tak :)

      - A

      Slet
  3. Stort tillykke med det nye køb :)
    Og sikke en masse hygge stunder du har haft :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tak - utroligt så glad man bliver for noget så banalt :D

      - A

      Slet
  4. Det er en super flot ring, men den kage der... med remonce... åhh den ser godt nok for vildt lækker ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også så glad for den (:

      - A

      Slet