fredag den 24. marts 2017

Nu er det ikke for, at fremstå grådig..


.. men hold nu op, hvor jeg glæder mig til flere solskinsdage!
Selvom solen knap og nap har vist sine skarpe stråler, her på matriklen, er jeg lige ved at gå bagover af lykke ved tanken om.. 

 -  de tomatplanter, som jeg er ved at spirer, og duften af dem på en varm sommerdag.

 - lyden af fuglene, som holder til i de store træer, som bare vælter ind af den (snart) evigt åbne altandør.

 - udendørs læsning - gerne af de slidte klasssikere, som jeg kan helt udenad.

 - smagen af iskaffe. Altid den ekstra stærke, dog også semi-vamle - med ekstra karamelsirup, som jeg selv brygger. 

 - veninder og søstre, som gider at sidde ud og sladre til, at den enten bliver for varmt eller koldt. 

 - solskinsfregner.

 - morgenmad på altanen. Jeg er allerede igang, men vejret er bare ikke godt nok til, at jeg kan nå at kværne kaffe uden, at få forfrysninger i tænderne, før koppen er tom. 

 - fornemmelsen af varm sol mod ansigtet og en kold øl mellem hænderne.

 - K

1 kommentar:

  1. Solskinsfregner er et stærkt undervurderet ord ♥

    Men i det hele taget enig. Det er såååå dejligt med sol igen!!

    God weekend herfra :)

    SvarSlet